Första veckan

hejsan hejsan, hade helt glömt av att vi skulle lägag upp inlägg om praktiken på bloggen!
Nu ska jag skärpa mig och börja blogga lite mera!

Jag praktiserar på Lidåkerskolan, jag är i förskoleklassen!

DAG 1
Började 08:10 med morgonsamling.
Vid kvart i 9 var det dags att gå till badhuset för ca 1 timmas bad!
Där tog vi även en frukt och sen när vi gick till skolan så hade vi lite rast innan vi hade lunch.
Efter lunchen så mötte jag linn som praktiserar i 1:an och då hade vi rast i 40 minuter innan vi skulle börja jobba på fritids.
Där spelade vi spel, målade och lekte med barnen.
Slutade vid 3.


DAG 2
Även denna dagen började jag 08:10.
Först samling och sedan kom det två bussar och hämtade upp oss och klass ett och då blev det att åka till sockerbruket och kolla på teater.
Det blev teatern snövit!
Mycket rolig!
Sen blev det rast och lunch sen blev det fritids igen!


DAG 3
Började samma tid och idag var det mest fri lek hela dagen.
Blev fruktstund, lunch och sedan fritids.



Kràm Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0