fest..jobb..film..stor städning!

hejsan hejsan igen!
nu ska jag berätta vad jag gjort i helgen!

Fredag

Först i fredags var jag hemma och bara tog det lungt och runt sex tiden kom Linn till mig
och då gjorde vi oss iordning och åt härlig middag hemma!
Sedan började vi fördricka lite innn vi sedan skulle dra iväg på överaskningsfest för filip andersson
som fyllde 18!
Han hade inte anat någonting! Festen blev otroligt lyckad och det var mycket mycket roligt! :)
Måste tacka hans otoligt söta tjej Olivia för hon fixade detta och dom otoligt goda muffinsarna hon bakade!
Det blev att sova där!

Lördag
Efter att ha sovit drygt 1 timma så ringde jag mamma på morgonen vid 9 och hon kom och hämtade mig.
När jag kom hem la jag mig i soffan och kolladefilm efter knappt 30 minuter så stensov jag i drygt 2 timmar.
Sedan kom mamma hem med en pizza! :)
Efter det var det att åka och jobba, sedan skjutsade mamma mig till min syster eftersom jag skulle bo där
inatt för att ta hand om deras katt eftersom att dom hade tagit en tripp till göteborg över en natt! :)
Direkt när jag kom dit så la jag migt i soffa och inte gjorde någonting alls, så skönt!
Efter ett tag så tog jag mig en promenad till min moster och där va mamma och pappa.
Jag hämtade lite pengar och sedan gick och beställde thaimat! SMASKENS!
Sedan kom Alfred, Olivia och Filip utanför och då var det dags att dra iväg mot donken för dom andra
skulle äta, sen så gick vi hem till Robin Bratt där vi kollade på en film!
Den va jätte bra men väldigt sorglig.
Efter det så tog jag affe olivia och filip följe en bit på vägen, jag och affe gick hem tillmin syster där
vi skulle sova!
Blev att värma lite thai mat sm va över och sedan blev det sängen!


Söndag
Imorse vaknade jag att min syster ringde lite efter halv tolv, efter det var jag klarvaken!
Blev till at tplocka i ordning lite och äta lite frukost.
Efter drygt en timma så vaknade alfred och då ville han gå och äta pizza innan han skulel börja jobba en
timma efter.
Men pizzerian va inte öppen? Så det blev att han köpte thai mat istället.
Efter det så tog jag mig en promenad hem medans han gick och jobbade.
Direkt när jag kom hem så la jag mig i soffan framfö datorn och då blev det att kolla på förortsungar!
Älskar verkligen den filmen! Skit mysig!
Efter det så beslöt jag mig för att ta och storsäda mitt rum!
Tog lite för och efter bilder så här kan ni titta:


Före




min otroligt stökiga soffa


Efter







Riktigt nöjd med resultetet!
ni får ha det bra!

/L






Kommentarer
Postat av: Sara

ser bra ut! se till att hålla det så nu med då! ;)

2010-08-22 @ 19:23:50
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0