Förändring

hejsan hejsan bloggen, igår så blev det till att färga mitt hår brunt igen!
Va meningen att det skulle bli mellan brunt men det blev mörkbrunt men det går ju ut lite efter varje tvätt så det kan nog bli jätte bra!
Tänkte att ni kan få se en bild sen förra gången jag hade brunt hår för har inte orkat ta ett nytt kort på hur det ser ut än :P
Får la kanske göra det ikväll :)
Just nu sitter jag inne när det regnar och lyssnar på musik, måste sga att min nya favorit låt är sagoland - medina!
Otroligt härlig och bra!
Ni får ha det bra





/L

Kommentarer
Postat av: jesus andersson

kan du inte riktigt bestämma dig? ;D

2010-08-18 @ 17:45:12
URL: http://torunandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0