Hemma dag.

hejsan hejsan idag har jag bara vart hemma och tagit det lungt.
Jag vaknade halv 12 och då gick jag upp och fixade lite frukost och sen så la jag mig i sängen igen och kollade på oc.
Ska kolla på alla sesonger nu från början! Har gjort det drygt 10 gånger men man tröttnar aldrig.
Har redan sett två skivor fån första sesongen och det är 8 avsnitt.
Tänkte sätta in en till skiva alldelesstrax!
Har även vart ute lite och hjälpt till att kratta men efetrsom det va skit tråkigt sa pappa att jag kunde gå in och laga mat istället! (Y)
Det blev hemma gjord pizza! Mycket smaskigt!
Eftersom att alfred fortfarande lanar så vet jag inte vad jag ska göra ikväll ifall jag ska va med han eller inte tror nog inte jag ska det.
Funderar på att ringa linn och få in henne till stan för imorgon ska vi ändå börja med modellkorten och vi ska fota hela dagen ska börja på dagtid och kanke ta en pause i 3 timmar och sendan fota mera på natten så det blir olika sorters bakrunder! Kan sägert bl toppen bra! (Y)
Men nu ska jag prata med sandra och linn och bestämma ider tills imorgon!
Ska även bo hos min syster från imorgon till torsdag och på fredag ska jga och linn åka till stockholm och bo på hotell, blir grönalund och shopping!






/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0