kvälls promenix!

hejsan hejsan nu kom jag precis hem till älsklingen efter en timmas promenad!
Var otroligt härligt men fick dock skoskav så nästa gång blir det nog ett par bra skor!
På måndag börjar även dansen igen! woohoo har längtat! :D det ska bli otroligt kul!!
Saknar faktiskt förra sommaren då allt med dansen va att vi åkte till EM i slovenien i två veckor och sen åkte vi till VM i polen!
Det var det häftigaste jag har gjort i hela mitt liv, det va skit collt och vi hade jätte roligt emn det to ju dock otroligt mycket tid.. tror inte jag skulle hinna med att dansa så mycket nu faktiskt när skolan snart drar igång..
Jag ska iaf börja dansa lite par med Linn och sen får jag se om jag tävlar lite i singel eller inte.
Är ju i guld i singel så känns inte som det är någon ide för ändå när jag kommer upp i star kommer jag nog sluta för då kan man inte komma högre liksom och då känns det så onödigt :P
ha det bra kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0