lördag den 28

hejsan hejsan!
idag vakbade jag hemma hos alfred runt halv tolv tiden.
igår festade vi!
när jag vaknade idag blev det att ligga i sängen ett tag och sen sätta sig lite framför daton innan mamma kom och hämtade mig och det var dags att åka och jobba.
blev även så att jag ska va hemma hos alfred ikväll och bara ta det lungt.
blev inte crusing som jag trodde men eftersom att det spöregnar hade det nog inte vart så mycket folk ute ändå..
men nu funderar jag på om jag ska ta en liten tupplur och sova eller om jag kanske ska sätta på en film!
får se hur det blir!
lägger nog upp ett inlägg lite senare sen ha det bra och ha en riktigt rolig lördagskväll allihopa! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0