sista sommarlovs dagen..

hejksan hejsan nu är det sista sommarlovsdagen.. och det känns inte alls bra!
Vill inte börja skolan igen!
Känns som det inte var längese lovet startade.
Men det är vart väldigt bra!
Nu är det väl bara att vänta på jullovet!
Idag började 1orna i skolan oc imorgon alla 2or och 3or.
Jag börja imorgon vid 11, kommer va sdkit jobbigt att gå upp imorgon.
Blir ju att gå upp runt nio.. har inte bestämmt ngot vad jag ska ha på mig eller någonting :S kommer la gå sådär :P
hahah men det löser sig väl :)
Alfred har med börjat bf nu så han började idag men dom ska vara lediga imorgon.

Aja jag vill ju göra något idag men vill oxå bara ta det lungt så man orkar med imorgo, kanske åker hem till älsklingen :)
Får se hur det blir :)
Ni får ha det jätte bra jag lägger nog upp ett inlägg lite senare sen igen!
kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0