trevlig gårdagskväll!

hejsan hejsan igår så var jag på lite partajj hemma hos bente!
Det va mycket trevligt!
Det va endel folk där och tror nog dom flesta hade väldigt trevligt!
Drog därifrån runt halv 12 tiden och då gick jag hem till älsklingen och där blev det kolla oc och sedan vi 3 tiden somnade vi.
Imorse vaknade jag vid halv två och då blev det att få reda på att jag ska sova hos syster tisdag - torsdag för dom ska åka med mamma och pappa på semester så då ska jag bo där och ta hand om deras katt! (Y)
På tisdag så ska jag sandra och linnta lite modellkort och så! kommer bli mycket trevligt får hoppas bara att vädret blir skapligt och att det inte börjar regna!
Ni får ha det så bra kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0