Mysig gårdagskväll!

Hejsan hejsan igår kväll va det ju julafton och det var lätt den bästa på länge!
Klockan halv tio hämtade pappa mig och A hemma hos han då åkte vi hem till mig där mamma,pappa,bror,syster och hennes kille var.
Började med en god julfrukost och efter det hade mamma förbrett ett jätteroligt julspel!
Det fanna typ 15 stycken småpaket inslagna och man hade två tärningar man skulle slå och om manfick en sexa fick man ta ett paker och när alla paket va slut hade alfred 5 stycken och jag ett paket men då skulle man ställa klockan på tio minuter och börja slå tärningara igen om man fick en sexa fick man ta någon annans paket och det blev en riktig fajt om paketen! Men det slutade väldigt jämt iallfall :)
Efter det så bllev det för min syster att dela ut julklapparna som var under julgranen!
Riktigt nöjd med mina julklappar :)
Jag fick :
*pengar
*jeansleggins
*presentkort på h&m
*godis
*mjukisdress (grå)
*klädhängare
*2 olika taights
*smycken
och mycket annat :)

Sedan kom Alfreds mamma och hämtade honom och gav en liten julblomma och pratade :)
Alltid lika mysigt att träffa henne! :)
Sen började jag och min syster storstäda mitt rum och möblerade om! Blev jätte fint!
Sen blev det att gå hem till mormor där släkten var vi var där i ungefär 4 timmar och då åkte jag syster och hennes kille och hämtade upp Alfred hos han så åkte vi hem till min syster, mamma pappa och bror kom med dit!
Där blev det att kolla på film dricka lite och bara umgås :)
Sen gick jag och älsklingen hem till han så sov jag där :)
Garanterat den bäst julafton på länge!

Gav även Alfred ett par svarta jeans!
Utan älsklingen fick jag en bricka med ett stenhjärta det de stod ''just fore you'' och även ljuslyktor och doftljus!
Utav vsötaste svärmor fick jag body skrupp och body lotion!
Och till henne köpte jag ett armband som hon tacka så mycket för som hon säger att hon aldrig ska ta avsig! :)
Älska att ge bort och få presenter särskillt när man blir supernöjd med det man får och det man ger bort! :)

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0