Tisdag

Hejsan hejsan!
Idag vaknade jag 06:30 hemma hos älsklingen!
Då var det bara att gå upp och göra sig klar till skolan, första lektionen var datakunskap och fattade verkligen ingenting med excel och stapeldiagram.
Närsta lektion var gympa men när alla var ombytta kom en lärare och sa att våran lärare var sjuk och då låste han upp en sal så vi ställde oss och dansa lite, men har sjukt ont i foten så kunde inte gör något så då blev det till att gå och äta med en gång istället.
Nästa helktion var fritidskunskap där vi hade föreläsning och vi skulle skriva allt som hon sa så pennan glödde som fan!
Sista lektion var matte där jag och becca jobbade förvånatsvärt mycket.
Väntade på mamma skulle sluta jobba och då blev det till att gå hem till oss i snöovädret.
När jag kom hem blev det att äta och fika lite sen blev det en liten sund vid datorn innan det blev tillatt lägga sig i soffan och kolla wallander film.
Och nu sitter jag lite vid datorn igen och ska snart äta lite kvällsmat sen blir det nog sängen!
Är otroligt trött!
Skönt att det äntligen är onsdag och då menas det att det bara är tre dagar tilli skolan tills det är helg igen!
I helgen blir det nog till att mysa med älsklingen skulle jag tro. Får väl hoppas att det blir så iaf! :)
Blir iaf till att va med han på söndag :)
Ha det bra! puss


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0