Dålig uppdatering.

Helvete vad dålig jag är på att uppdatera nya inlägg.

Kan sammanfatta helgen kort

fredag

Slutade klockan tio över elcva och då var det till att traska hem.
Sedan vid ca klockan 1 kom becca hem till mig och då var det till att laga mat och sedan blev det till att bakakladdkaka.
Lite senare sen kom linnsan!

Sen när vi satt vid datorn och lyssnade på tagg musik bestämmde vi oss för att istället för en hemma helg så blev de party kväll.

När becca åkte hem valde jag och linn klart kläder.
Sedan kom torun och då gick jag linn och torun iväg för att träffa ekholm och roosan lite snabbt.
sen blev det mat-maggan för att hansla slö dricka.
Sen glömde vi av att becca skulle komma så hon hade suttit hemma hos mig i ca 30 minuter.

När vi kom hem var det att laga handburgare fort och sen göra sig iordning för skulle ha lite pös krök hemma hos mig.

Vid åttta tiden kom philip, bobbo och tallen.
Sedan kom slund, roosan och ekholm.

Sen var vi här i ca 1 timma innan det bar iväg till festen i råda.
Det var en mycket trevlig kväll!
Jag&Linn vi hade skit kul!

Vid ca halv tre kom toruns mamma och hämtade oss och när vi kom hem hade becca vart hemma hos mig ett tag till eftersom hon inte va på festen utan hon ströga.
Sen blev det till att jag, linn och becca sov hos mig.


lördag

På lördagen vaknade vi upp efter en riktig skön sovmorgon!
Då blev det till att laga mat och kolla på festival.
När linn och becca åkt hem blev det att hoppa in i duchen och tagga inför kvällen.
Senare sen kom becca, linn, sandra och alma hem till mig och då var det bara att tagga fest igen!
Nu var vi hemma hos bobbo.
Sen gick vi iväg till tonan och sen drog jag och linn hem och hon sov hos mig! (Y)


Söndag

Vaknade ungefär vid halv ett och då var det till att göra sig iordning till att åka till mormor på julgransplundring!
Mycket god mat blev det!
Sen kom Linn till mig och lite senare kom philip och affe!
Då blev det att äta pizza och sen lite snabbt till philip och sen till bion och kolla på snabba cash!
Mycket bra film!

Tack för helgen alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0