den 23 januari

Hejsan hejsan nu har jag varit så jävla kass på att lägga in inlägg igen -.-
så nu jävlar kommer jag börja göra många! (Y)

Gårdagen var trevlig, först kom Linnsan (lals.blogg.se) till mig efter hon hade slutat.
Sedan gick vi till donken och köpte lite mat, dit kom även affe och johan! (Y)


Sedan drog vi ut och träffade philip lite.
Sen gick vi hem till mig en liten stund där min bror, johan andersson och en tjej var.
Men affe och johan drog nästan direkt för att fixa dricka.
Då satte sig linn vid datorn och jag hoppade in lite snabbt i duschen!

Sedan gjorde jag mig  iordning medans affe micke och johan satt och körde öl spelet!
När jag var klar va jag oxå självklart med! Gick hyfsat bra!

Sen blev det gamla klassiker låtar med linnsan!

Efter vi hade vart hos mig i några tillar skulle linnsan dra hem och så drog vi andra hem till affe.
Johan och micke drog hem efetr kanske en timma och då stannade jag kvar hos affe och sov där! (L)

Så nu kom jag nyss hem från han och ska göra mig iodning nu för att ska på tjejkväll ikväll med älsklingarna (L)

Tack för en trevlig fredagskväll! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0