lugn dag..

hejsan hejsan, nu sitter jag här i skolan med endast en sista lektion.
Har engelska men orkar tyvärr inte jobba någonting så sitter vid facebook och kollar lite och tänkte ladda upp ett inlägg.

Dagen började för mig klockan 08:45.
Efter ca 1 timma kom becca hem till mig, eftersom jag var lite försenad så blev det till att ställa sig oc steka agg och svamp väldigt hastigt.
Felix hade redan kommit och det var bara till att skynda sig och äta och borsta tänderna.
Vi gick till skolan även idag.

När vi kom fram hade vi en helt ny kurs, det var arbetsmiljö och säkerhet.
Vi skulle gå och ta reda på arbetsmiljön i skolan.
Men då skulle ju såklart Becca (Rebeccafransson.blogg.se) till skolsyster.
Blev till att lägga mig i soffan utanför och skriva sms med pojkvännen min!

Sen mötte vi alma och sandra som tog sällskap med oss till Elaka Måns.
Blev till att ta en baugett.

Och nu när vi kom till skolan så var våran ena lektion inställd och det sista lektionen hade vi flyttat fram.
Så nu slutade vi halv två istället för tjogo i fyra.

Blev till att sätta oss i ett mysigt grupprum istället för en trång och stökigt klassrum.
Så nu sitter jag här med dom underbara tjejerna Sandra, Alma, Becca och Mikaela! :)

Men får väl börja jobba lite emd engelska nu, bloggar lite senare sen!


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0