Några toner ljusare.

Hejsan hejsan alla bloggläsare!
Detta är mitt första riktigt inlägg på den nya bloggen!

Dagen började med uppgång klockan 05:45!
Sedan var det dags att göra sig i ordning för skolan, när jag är klar är det bara att traska iväg i kylan påväg till skolan.
Börkade klockan åtta och slutade tio i nio, en helt ovärd dag.
Väntade i skolan på att Linn (lals.blogg.se) skulle sluta.

Sedan gick vi på stan och då blev det till att köpa en pälshalsduk och Gina Tricot och en blus på H&M.

Sen traskade vi vidare hem till mig, när vi kom hem fick vi för oss att vi skulle göra mitt hår en toning ljusare..

Före..




Efter...

Blev väldigt nöjd av resultatet faktiskt!

Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0