onyttigheter!!

Varför ska det finnas onyttigheter?
Man blir tjock, blir beroende och allt blir bara jobbigt!.
Tänk ifall godis liksom kunde vart nyttigt.. fatta hur bra det hade varit.. kunnat äta hur mycket man ville utan att bli tjock!
Fast det som är mest orättvist är att vissa personer kan ju äta hur mycket godis och fet mat som helst utan att gå upp ett enda kilo medans vissa går upp av bara en liten del med onyttigheter!

Men vad finns det som är godare än godis?
Godis är fan det bästa som finns, skulle aldrig klara mig utan det!

För ett tag sen i skolan kollade vi på en film som hette super sice me.
Den handlade om en kille som skulle äta donken mat i en hel månad och tre gånger om dagen.. det var nog det mest vidrigaste filmen jag sett i hela mitt liv..
Åt inte donken på över två månader.

Tänk om man kunde hitta någon sådan film om godis, men vet inte ifall det skulle hjälpa ändå?
Man vet ju liksom vad godis innehåller tex. luss! Hur mycigt är det liskom! Men vad gör man joo man äter det ändå för man kan verkligen inte motstå det.

Har bestämmt mig för att försöka trappa ner på onyttigheterna och satsa på magrutor.
Vill verkligen ha det och ska fan kämpa!
Önska mig lycka till!








/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0