Duchen

vaknade av att klockan ringde kl 10:00 i morse och då var det att gå upp hemma hos älsklingen för att göra sig iordning för en dagpå stan med linn.
Men precis innan jag skulle börja sminka mig fick jag ett sms där det stod att hon lagt sig vid 6 imose så hon inte orkade gå upp.
då var det baar att krypa ner i sängen med älsklingen igen!
sedan vaknade jag halv tolv av att affe pretade i sömnen.
Sedan vid 13 tiden så plingade det på dörren och det var emil som kom och efter typ 20 sekunder flög affe upp ur sängen och dom plaserade sig vid sina datorer för att börja lana igen!
Jag gick hem emd en gång eftersom att dataspelande inte är min grej...
När jag kom hem höll mamma på att laga middag så efter typ 5 minuter satt jag vid matbordet och åt en härlig lunch!
Känns som evigheter sen jag åt rikttig mat för när jag va i motala blev det pizza ocg burkmat hela tiden och i söndags när jag kom hem så hade mamma och pappa åkt så då blev det mera pizza.
Men nu sitter jag iaf här på mitt rum och försöker få tag i linn för vi skulle gå på stan senare i9 eftermiddag men hennes mobil har dött -.-
Men tänkte iaf hoppa in i duschen nu och sedan göra mig iordning så får vi see vad som händer ikväll!
Lägger upp ett till inlägg lite senare! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0