Fotbolls vm!

hejsan hejsan bloggen!
idag vaknade jag upp hemma hos alfred mad alfred emil och linn! :)
sedan blev det äta lit sen film, nu kom jag nyss hem och ska snart fikaoch senare kommer linn och då blir det att kolla fotolls vm!
får se om det abar blir jag och hon eller om det blir mer folk! :)
Linn ska sova här och imorgon blir det stan när det öppnar och sedan blir det at åk och jobba :( får se om linn väntar hos mig då så vi kan hitta på något imorgon kväll oxå.

Just det gårdagen tillbringade jag linn alfred och emil ehmma hos mig på kvällen där det ble att dricka lite sen vidare till campingen fast där va vi bara i 30 minuter innan vi gick och åt och sen hem till alfred och kolla film!
Mycket mysig kväll! :)

Älskar dig alfred!






föresten vem tror ni vinner fotbolls vm?
Jag tror spanien tar hem det!


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0