Hunnit med mycket.

Hejsan hejsan nu var detett jävla tag sen jag bloggade senast, det va en vecka sedan.
I tisdags åkte jag till Becca och sov där vi badadei badsjön åkte till stan och hann med massa.
På onsdagen var det dags att dra iväg till smögen för att vara fotbollstränare för F12!
Vi hittade på massa roliga lekar!
Allt gick jätte bra och i lördags kom vi hem, direkt när jag kom hem var det att hoppa in i duschen och då blev det att åka och träffa älsklingen helt sjukt vad glad jag blev att se honom!
Senare på kvällen gick vi till småbåtshamnen och där var vi med Filip, Olivia,Moa,Tilly och Petter!
Sedan blev det att gå till campingen och på kvällen sov jag hos älsklingen!

På söndagen hade jag och alfred ett halvår och då blev det till att ta det lungt och mysa och byta presenter. :)

Måndagen blev det att dra ner till småbåtshamnen och ha det roligt med vännerna! :)
Jag och Sandra badadde även! (Y)
Tack till en mycket lyckad vecka! :D


Älskar alfred hur mycket som helst (L)



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0