runt 11 tiden

hejsan hejsan nu är klockan kvart över 11 och jag och linn står och gör oss iordning lite smått.
Vi hade planerat att dra till göteborg och åka med älsklingen hem senare ikväll men nu hittade jag inget fritidskort så det blir till att stanna hemma och kika lite på stan i lidköping istället.
senare sen blir det nog kina mat och ikväll blir det va med linn älsklingen och emil tror jag! :D
imorgon får vi hoppas att det blir campingen! Jag och linn ärtaggade iaf!
Har även kommit på att det inte är alls långt kvar tills vi drar till motala!
På tisdag är det en vecka kvar bara! :D kommer blir jätte kul :)
Ni får ha det bra! :)

/L

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, allt bra?=)

2010-07-09 @ 14:20:10
URL: http://fotoobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0