22 juni

Halloj!
Idag blev det en tidig uppgång, sov hos älsklingen och eftersom att han sommar jobbar så blev det inte så sent vi la oss igår. Och imorse blev jag väckt tusen gånger innan han gick till jobbet så vid klvarti nio gjorde jag mig iordning lite och sen gick jag hem och nu sitter jag vid datorn och ska snart in i duschen för de blir att möta älsklingen om 1 timma när han har lunch och då ska vi gå och äta! (Y)
Igår så va jag hemma hos Becca och vi hade fotbollsträning för dom små och sen så pratade vi lite om cupen och så!
Fick reda på att vi inteåker på söndag utan nästa onsdag -.-
Men det passar med bra.
Kommer hem den 4 juli närjag och alfred har ett halv år tillsammans så då blir det hem till han och mysa och så ska han få sin present :)
Men nu måste jag in i duschen.

Ska även hem till syster ikväll och titta lite kläder :)


Dagens låt : Shakira - Waka Waka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0