Dagen efter.

Hejsan hejsan, antar att det inte bara jag som är oerhört trött denna dagen efter midsommarafton!
Gårdagen var otroligt rolig, jag och älsklingen gick hem till han runt halv två och sen så gicvk vi hem till filip där filip, jag,alfred,oliva och emil var.
Där blev det att dricka några öl och äta jordgubbar.
Runt halv fem fick vi skjuts upp till stenhammar, när vi kom dit stod som och eldade i badtunnan och vi satte igång och spela en kubb match, gick ju inte så bra med att alla skulle fuska på ett eller annat sätt :P
Sedan var vi där och grillade en bra stund innan vi gick ner mot campingen, hann inte vara där längre än tio minuter innan det stängde och då gick vi till torngrillen och åt och sedan så gick vi hem till mig där vi stensomnade!
Hela dagen har vart en slödag idag så får väl se om det händer någonting ikväll eller om det bara blir till att vara hemma och slöa med film vid datorn!
Hoppas ni hade en trevlig midsommar ni med :)
Nu kommer även en bild på min outfit från gårdagen!







/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0