Skolavslutning!

Hejsan!
Idag vaknade jag hemma hos älsklingen och då var det dags att göra sig iordning för skolavslutning!
Direkt efter så åkte jag till älsk igen där dte blev att sova lite till och sedan cyklade jag hem.
När jag kom hem var det dags att ta cykeln igen och cykla med min bror för att köpa nya delar till min dator!
När vi sedan kom ehm var det dags för mat!
Efter det så åkte jag och min bror till syster så jag kunde låna något att ha på mig ikväll!
Sen blevd et duschen och nu sitter jag här  handduk och ska snart gå och byta om för strax kommer Linnsan.
Då blir det att göra sig iordning och sen blir det att kolla lite på alla som ska på balen och sen blir det hem till sebastian och sedan blir det utgång! (Y)

Ha en trevlig kväll, det ska iallafall jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0