Student/ va med linn/ sova hos älsklingen

Min gårdag bler att jag vaknade runt halv 11 och då var det bara att hoppa in i duschen och sedan börja städa på mitt rum för vi skulle få främmat för min bror tog studenten! :)
Vid tre tiden cyklade jag och mamma iväg till min syster för att hämta ett skärp jag skulle ah på mig sen var det att gå iväg till utspinget vid de la gardieskolan.
Efter alla klasser hade sprungit ut gick vi och kollade när dom gick tåget och sen cyklade jag och syster till min bror där dom skulle åka med sin kärra.
Sen var det att cykla hem och hjälpa mmma förbreda allting för alla 40 gäster som skulle komma.
Maten vad otroligt god och efter maten så var det dags att gå ut och skåla för min bror!
Det blev även att familjen och jag, johan och sara skulle vara med på kassa kort.
Efter skålningen blev det tårta! (Y)
Sedan kom Linn till mig coh då blevd et att ta på sig lite tjockare kläder och sen gå ut till stan!
Där mötte vi även dennis!
Sedan kom också torun.
Efter ett tag så åkte vi till mcdonnalds där det blev att ta en glass och sen skjutsade dennis mig till Alfred.
Där blev det att kolla lite film fast hann inte se alls mycket innan jag somnade.
Idag blev det en lång lång sovmorgon!
Blivit att legat i sängen och slappat hela dagen(Y)

Får se vad som händer ikväll!

Ha't bra Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0