tisdagen den 8 juni.

Hejsan hejsan, nu var det ett tag sen jag bloggade sist, hr inte riktigt hunnit med den.
Har lagt ner nästan all kraft på skolan nu för tiden, men idag blev jag äntligen klar med allt!
Igår hade jag mitt sista matte prov och idag hade jag datakunskapsprov.
Klarade matten så fick G i slutbetyg i kursen! :D
Datan vet jag inte än men det gick nog ganska bra!
Och nu har jag äntligen skrivit helt klart hemprovet!
Det blev 50 dataskrivna sidor :S Menhoppas det är ett plus med mea sidor så hon intye bara tycker det är jobbigt att läsa.
Efter jag skrivit klart hemprovet blev det till att sova och sedan plocka i ordning på rummet och duka fram lite tills min brors student som är imorgon.
Jag och bror åkte även till ica och handlade lite.
Och när vi kom hem var det att dekorera tårtorna.
Och nu sitter jag här vid datorn och funderar på vad som händer ikväll.
Blir nog slappa framför datorn och sen så kanske alfred skulle komma förbi.


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0