Älsklings Torun!

Hejsan hejsan, nu var det ett tag sen igen.
Är otroligt kass på att komma ihåg att lägga upp ett inlägg!
Idag har jag vart i skolan och sedan när jag kom hem så satte jag mig och skrev på hemprovet.
Har gjort klart hela första frågan med denns typ 20 punkter.
Imorgon är det bara att fortsätta :S
Imorgon blir det heldag plugg!
Sedan idag städade jag lite och sedan kom torun och då drog vi ut och ät på resturang.
Det blev en kinaresturang! (Y)
Satt där och det blev en hel del tjöt om allt vi missat om varandra och saker vi har hört och saker som har hänt den tiden hon har varit bort.
Efter det gick vi hem till mig och kollade film.
Det blev 5ive girls.
Den var sådär, väldigt speciell.

Bilden nedanför är för ett antal år sen, var 10 år!  men tänkte att jag kan bjuda på den :P

 


Jag, felicia och julia på bilden!
Ha det bra kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0