Alltid vi!

hejsan!

Fredags kvällen slutade med att jag och jessi åkte hem till brink och drack lite!
Älsklingen och några av hans vänner var oxå där!
Kvällen slutade med att jag stensomnade hemma hos alfred efter en lånt kväll.

Lördagen började hemma hos älskling och sen vid två tiden gick vi hem till mig för då var grillen ifull gång hemma hos mig!
Jag alfred min syster och min mamma va det som grillade.
Mycket gott!
Sen blev det till att lägga sig och sola i drygt en timma eller något på stutsmattan!
Sen blev det till att göra sig iordning och sen kom johan och hämtade oss och då bar det iväg till Åhs där dom skulle grilla.
Efter kanske en timma där så traskade jag iväg mot småbåtshamnen där det var lite fest för båda jessi(c)(k)orna i min klass!
Där spenderade jag några roliga timmar och sen blev det att ströga med johan och alfred.
Vid två tiden åkte jag och alfred hem till mig och där blev det en film och sen sova!

Söndagen vaknade vi till av att en stor fet humla surrade över oss!
Vi gick upp vid 1 tiden och då blev det frukost och efter kanske bara en timma så var grillen klar och då blev det till att äta grillat kött igen! (Y)
Denna gången var det Jag,alfred,mamma,pappa,sara och niclas.
Sen blev det in och kolla film och sen blev det chokladpudding.
Och runt halv sex tiden i kväll gick alfred hem och nu ska jag snart in i duschen och sen cykla hem till han!


Alltid du och jag! (L)




Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnosar! :)

2010-05-23 @ 20:25:13
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0