Lediga dagar!

helloj!

Denna vackan gick vi bara måndag,tisadag och onsdagi skola.
Det var otroligt gött!
En lektion på måndag!
Typ 4 på tisdag!
Och en ? nattionella på onsdagen!
På onsdagen blev det att gå hem till älsklingen direkt efter skolan och då blev det att ta det lite lungt där.
Blev till att sova där och det blev en riktig myskväll med kladdkaka, chips, godis och smaskig dryck!

På tordagen så drog han och tränade på morgonen och efetr jag tatt en lång skön dusch så cyklade jag hem och sen gick jag och mötte torun och då blev det att av hemma hos hennes morfar!
Sedan blev det äta och sen träffa älsklingen så skjutsade johan hem moig till mig där jag gjorde mig iordning och sen kom dom och plockade upp mig igen.
Då åkte vi hem till johan medans han gjorde sig iordning och sedan mötte vi några flera folk och gick hem till toruns morfar det det var fest.
Jag orkade inte va kvar så länge p.g.a att jag va skit trött och att jag hade skit ont i magen.

Idag fredag väckte mamma mig lite över nio och då var det att göra sig iordning och sen följa med henne när hon skulle fixa naglarna.
Vi bokade även tid för fotvård! :D Skit gött!!!
Sedan gick vi till 3b och tog en fika och dit kom även linn och då var det dags att bära sig av till ågårdsvallen där det var stolpskottet!
Där mötte vi alfred och så har vi vart där ända tills fyra! :) Mycket trevligt!

Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli åtta då becca kommer in till stan och då blir det till att stöga! :)
Linn ska oxå vara med så det kommer nog bli riktigt trevligt!
Imorgon ska jag få min födelsedagspresent av becca och det jag vet är att jag, hon, max,axel och jonte ska åka iväg till skara och sen vet jag inte mer än att jag kommer tycka det är pinsamt :P
Så får la se hur det går :P Kommer bli kul ändå :D

Ha't bra! Kram Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0