nationella matte!

Hejsan hejsan!
Imorse vaknade jag hemma hos älsklingen och då var det bara att göra sig iordning för skolan!
Första lektionen var nationella matte del 2 och det gick faktiskt ganska okej bra! :)
Det gick mycket bättre än del 1  iaf! :)

Sedan hade vi rast i 1,5 timmar och sedan en lektion på 40 minuter som vi fick gå efter drygt 20 minuter!
Sedan cyklade jag hem till sara och hämtade en laddare och en grej man vofflar håret med! 
När jag kom hem blev det att sätta sig vid datorn eftersom att segisen låg och sov och inte svarade på mina sms. 

Nu funderar jag på att åka och köpa hårfärg och färga håret lite mörkare! :)

Ikväll vet jaginte riktigt vad som händer, får se om de blir att dra ut eller om de blir en skön slappkväll hemma :) 
Lägger upp ett inlägg lite senare sen.

Nu måste jag iaf plocka iordning lite på mitt rum och skicka iväg ett mail till min lärare om praktik uppgfterna!

Ha't bra 
Kram Lisa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0