POSSETIV DAG!

Hejsan hejsan!
Idag har det nog vart den bästa dagen på länge!
Hade försöa lektionen inställd och andra lektionen var de gympa och där spelade vi vollyboll och sen prat med läraren och hon sa att om jag kämpade lite extra kunde jag nå höga betyg!
Sen hade vi hål timma loch då gick jag bente och becca på stan för att försöka hitta kläder till karnevalen som är på måndag!
Ska vara bollywood.
Sedan hade vi matte och då fick jag redapå att jag klarat nationella matteprovet! :D
Och nu är de bestämmt att jag och becca ska åka till göteborg imorgon bitti och leta kläder till pparketten efetrsom vi inte hittade ngt i stan!
Och snart ska jag till älsklinge och sova där!
Och grädden på moset är att mamma har lagat tacogratäng så nu blir de mat! :D:D

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har en syster som nästan har allt i klädväg, ändå åker du till gbg för att shoppa? Kom hit och låna istället! :)

2010-05-26 @ 10:04:28
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0