Skola - Järpås - plugg - älsklingen

Hejsan hejsan min dag har bestått av skola, järpås och nu sitter jag och pluggar!
Ska skriva klart hela fråga 4 på hemprovet idag har jag bestämmt! Då har jag bara fråga 3 och 5 kvar!
Har som sagt knappt två veckor kvar på mig innan det ska va inlämmnat och måste göra intervjuer och innehållsförteckning och sånt!
Har skrivit klart 1:an och 2:an och bara dom två har blivit 20 sidor ihop så mitt hemprov kommer väl bli runt 50 sidor :S
Men aja läraren sa bara att de va att lägga in massa saker så jag bara plockar lite :)
La nyss fram en tarragona och ett glas saft på bordet och nu ska jag skriva så det ryker!!!

Senare blir det till att gå till älsklingen och kolla på film och bara mysa! Blir till att sova där!
Känns OTROLIGT härligt med sovmorgon imorgon! Känns som det är det bästa som hänt på länge!!

Har bestämmt mig för att börja träna mycket igen! För ett år sedan nu så tränade jag drygt varje dag inför em och vm! Men nu har det knappt blivit någonting så ska ta tag i detta nu och börja igen!
Någon som är på? :)


Dagen motto: Varje gång du inte tränar så tränar någon för att bli bättre än dig.


Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Bente

jag är lätt på att träna :))<3

2010-05-20 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0