Tidig uppgång..

Hejsan hejsan och goodmorgon på er!
Idag blev det till att gå upp tidigt, klockan halv tio
skulle jag va på dansskolan för då var det träning till
uppvisningensom är imorgon på idrottenshus i lidköping.
Linn ringde mig vis nio och sa att en jävla buss chafför
inte släppte in henne för at hon hade bara kontanter
så hon bad om beccas hem nummer så fick beccas pappa
skjutsa henne.
Men efetr 20 minuter ringde hon coh sa''det är väl på idrottenshus va?''
Då tänkte jag bara neeej fan!
Då blev det att möta henne på halva vägen och skynda
 sig som helvete till dansen!
Men hann iaf!
Där borta tränade vi i drygt en timma och sen cyklade jag
hem igen!
Nu sitter jag här vid datorn medan älskling ligger i mitt
rum och sover!

Idag blir det nog att va med han lite och sedan ikväll
blir det nog kanske att va med becca! :)
Ha de bra!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0