hemmakväll..

hejsan hejsan, nu är det så att idat blev det en hemmakväll själv och bara tog de lugnt.
GAnska skönt när man väl sitter där i soffan vid film!
Älsklingen lanar nu så vi skulle ta en helherj för os själva utan att dra ut och pertaja utan bara mya med film och god mat!
Längtar massor! :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra får väl se när jag vaknar och hur sugen jag är på att hitta på någonting.
Är väldigt sugen på filka med vännetrna men har typ inga pengar kvar och dom sista ska gå till älsklings födelsedagspresent.

Denna månaden försvann pengarna med en gång för har bestämmt mig för att ta ut 300 kr i månaden ända tills jag fyller år och ge det till mamam så hon sparar det till jag ska tatuera mig vet att jag aldrig kommer kunna spara annars.
Är riktigt sugen på att fylla 18 snart så man kan få göra det, vet hur jag ska ha tatueringen vill verkligen att den ska betyda något och ska fixa ihop lite på den själv med lite olika saker som betyder myckett i mitt liv!
Mden eftersom jag är inte är en höjdare på att måla så får jag prata med någon av mina underbara vänner som är bra på det så dom kan hjälpa mig lite ;)
men vet vad för saker jag vill ha med på den och cden ska täcka en stor del av överarmen på framsidan!

Funderer på om jag ska ta och hoppa i säng nu så man kan komma upp imorgon!
Eller så blir det kanske en film har inte riktigt bestämmt mig än, men om ajg gör det kanske jag lägger upp ett inlägg senare sen!
Ni får ha det bra kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0