onsdag

hejsan hejsan idag vaknde jag hemma hos älsklingen klockan sju då det var dags att gå upp och dra sig iväg till skolan.
Började åtta och hade gympa första lektionen hade cirkelträning och det är det jobbigaste jag gjort på länge!
Men känndes jätte skönt efter! :)
Efter det hade vi redovisningar men gjorde den igår så va bara att sitta och lyssna och sista lektionen var studiepass då jag satt i 2,5 timmar och skrev svar på 14 frågor!
Nu ska jag bara lära mig dom till provet imorgon! Sen så har jag ett prov på fredag med..
Imorgon blir det även körskolan!
Men nu funderar jag på att baka negerbollar för det var skit länge sen!
Lägger nog upp något senare sen!

Ha det bra Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill med ha negerbollar!!

2010-11-10 @ 16:45:54
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0