Vintern är på gång

hej igen, blev väldigt stressigt i morse så det blev ingen bild på dagens outfit :/
Men har på mig svarta taights ett vitt linne och en svart stickad kofta!
Känndes som en tjock kofta skulle göra susen idag eftersom de är snöstorm för fullt ute!
Fick skjuts av mamma till skolan imorse så idag blev det ju att gå hem i kylan, men innan jag gick hem tog jag mig en titt inne på h&m där jag hittade en skit snygg klänning som skulle vara perfekt till nyår! :)
Förra året va jag ute max 2 dagar innan nyår och hittade snabbt en klänning men den blev kanoners men känns som jag ska ha en ny i år igen! :)
Direkt när jag kom hem värmde jag mat sen la mig i soffan och tog de lungt nu bytte jag soffa och la mig på mitt rum och tar ett stort duntecka över mig otroligt skönt!

Blir nog något till inlägg om en liten stund :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0