hos älsklingen!

hejsan hejsan igen!
nu sitter jag hemma hos älsklingen på deras bärbara dator för den andra funkar ej :/
men det går lika bra med denna!
ha nys städat lite iordning på köket och taoletten och snart ska jag försöka ta mig att att fixa fläskfele med mosarella ost, pommes och beanärsås (stavning)?

måste bara vänta lite till så köttet kan tina lite!

hann nästan skriva klart allt på studipasset om mitt fördjupningsarbete men när jag hade skrivit av två sior i blocket var det knappt ett a4 skrivet på datorn så måste hitta mera att skriva.. så har skrivit drygt två a4 och måste ha runt 3-4 stycken! :S
men fnderar på att ta det mesta reflektioner och vad jag tror är mest vanligt att det blir fel och så.

jag skriver om barnsuppväxt då jag har fått skriva om en jag känner hennes barndom när hon hade dte som jobbigast och sen hur socialen tar på saken och vad dom ser på hur man ska hjälpa ungdomar och så, tycker jag valde ett väldigt intressant ämne så det är alltid kul när man hitta något nytt att lära sig om det och det är ju et ganska enkelt ämne att själv diskutera och prata om, så är nöjd med mitt val!

men nu ska jag försöka gå och se om jag kan lyckas med maten!
ni får ha det bra och det kan hända att jag lägger upp ett inlägg ikväll om jag inte har för myket att göra!
har även planer på att gå och lägga mig i tid idag runt åtta - nio men vet typ att de inte kommer hända men får allt försöka!

kram Lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0