tisdag!

hejsan allt började idag att jag försov mig men skyndade mig allt vad jg kunde och hann till skolan :)
gick 8-4 idag, hade även håltimma och då gick jag och Becca på stan och då blev det att köpa en skit snygg tröja som jag ska ha imorgon så lägger upp de på outfits imorgon!
Sista lektionen idag hade vi mordärnaträningsformer där vi hade core så det va bara styrka med mage och rygg! härligt nu efteråt :)
Ikväll blir det nog att äta ute med becca men får se om jag har pengar för på fredag ska jag göra en liten överaskning ;) en förändring och tänker inte avslöja något ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

lägg upp bild på flätorna! :)

2010-10-10 @ 21:51:39
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0