fredag - lördag

hejsan hejsan gårdagen var mycket rolig! :)
den blev otroligt lyckad :)
blev hel del drickande mycket spel och pratande.
Otroligt härligt att bara va tjejer under en kväll :)
Runt 12 tiden kom marcus felix och nico med hem till mig och då drog vi ut lite med dom och sedan stötte vi på älsklingen och hans kompisar.
Blev till att sova hos han, mycket mysigt!
Älskar han över allt (L)

Idag blir det nog bara att vara hemma.. skulle vart med alfred men det blev inte så för hans bror är hemma från lumpen så dom ville umgås lite :)
Ska nog kolla massa filmer idag och får se om jag orkar börja med mitt ena skolarbete!
Har två stycken stora inlämmningar.
Ett ska jag skriva om cp- skada och allergi, och i det andra är et fördjupningsarbete och det ska heta barns uppväxt.
Barns uppväxt ska handla om hur det är ii olika familjer och hur det blir och vad som händer om ett barn hamnar hos socialen och så.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0