Min älskling!

hejsan hejsan bloggen!
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik just nu spelas let's get it on - Marvin Gaye!
Vart hemma två nätter pågrund av att älsklingen är sjuk! :(
Idag har jag vart i skolan och även dansat sen hem och kolla på big loser sverige, sen kolla på hälsoresan med stig helmer!
Man skrattar alltid lika mycket åt han :P
Har även sutttit och pratat minnen med älsklingen precis.
Hihi hade gett han en puss på kinden det allra första sen så blev det mer och mer kännslor!
Nyår var oslagbart! Då var första kyssen och kommer fortfrande ihåg den! (L)
Tänk att det snart redan gått 9 månader sen jag och han blev tillsammans och älskar ahn bara mer och mer för varje dag och blir mer och mer säker på att det kommer hålla länge!
Massa fina minnen ihop, åhh vad jag älskar dig Alfred Karl Österberg! (L)

Tänkte laddaupp lite bilder från olika tillfällen med han.



Nykära och den första bilden på en kyss (L)



Promenad till bio med Linn och Philip. bland dom mysigaste kvällarna!



Hemma fest hos mig! (L)




Dikten älsklingen skrev till mig som jag tyckte var så söt så ramade in
den med en bild av oss!



Älskling sov hos mig en natt och hade en bakrundsbild på han på
telefonen jag gick på tog och när jag kom tillbaka hade jag denna!
Han hade tagit ett ego kort hemma hos mig när han väntade (L)
Så söööt!


Jag och Alfred på karnevalen - 10


I sommeras i småbåtshamnen




Sommaras på en fest hos Alfreds kompis :)



Denna bilden får avsluta detta ilägg, denna bilden är den senaste och
är tagen i fredags!

Älskar dig Alfred (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0