sjunde september

hejsan hejsan igen, nu har jag inte lagt upp något på två dagar men har verkligen inte orkat!
Skolan igår var jätte jobbig och nu stter jag hemma har precis klätt på mig och sminkat mig det som kvarstår att att fixa håret och slänga i sig något att äta innan man börjar kl 8!
Det skönaste är att första lektionen är massage!
Vid 10:50 så har vi fyra timmars hål märkte jag nu och vet inte vrför vi har de för vi brukar aldrig ha de annars? :S
Sen börjar mi sista lektion 14:50 :S
Lite tråkigt att dock vänta för att gå ut och springa som vi ska göra på den sista lketionen på mordärna träningsformer!
Men nu måste jag skynda mig att göra mig iordning ska vara hos bente om 25 min!! :)

Hoppas ni har det bra kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0