1 februari

Hej, i dag så har jag vart på praktiken och sen så när jag kom hem blev det lite att kolla på datorn och sen sova i 1,5 timma :)
Sen kom syster och hennes kille så blev att prata lite med dom och nu sitter jag vis datorn igen och nu blir det nog en film :)
Igår kollade jag på mean girls 2 och det var en katastrof!
Otroligt dålig den va!
Ikväll blir det bara hemma och ta det lugnt kanske blir en promenad innan jag lägger mig :)
Annars är det nog bara film som gäller och ta det lugnt för i morgon är det praktik igen klockan halv nio!
Fick även reda på idag att jag ska börja jobba helg redan på lördag på bowlingen! :)
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Tyra5307

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-10 @ 08:17:47
URL: http://tyra5307.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0