dag 4, mina mål/drömmar/önskningar

Jag har ingen aning vad jag skulle vilja jobba med, så har väl inte direkt några drömmar så.
Men har börjat fundera på att försöka ta in på en danshögskola efter studenten men än så länge är de bara tankar vet inte alls om jag ska göra det, älskar ju att dansa så tycker det skulle vara otroligt roligt :)
Mina mål är att ta studenten!
Klart jag vill vara tillsammans med någon och inte vara ensam, men har ingen om hur han ska va om han ska vara rik eller inte.
När jag var mindre hade jag bestämt mig för att gifta mig rikt men nu när man vet vad kärlek är så är det mycket bättre än pengar!
Hoppas ju på att jag och affe kommer vara tillsammans hela tiden!
Så har väl inga planeringar så utan vi får se vad som händer helt enkelt :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0