Helt död..

hejsan hejsan kom hem från praktiken för två timmar sen igentligen slutar jag klockan tio, men det fanns inte så mycket att göra så fick gå runt halv nio!
Då blev det hem till älsklingen!
Har fått en MAC i skolan idag så nu efter praktiken har jag suttit vid den och försökt fatta mig på dom smartaste lösningarna och hur alla program funkar. Fått en del bra hjälp av älsklingen med ! :)
Fast han får inte sin dator förens på torsdag men då vet han ju massor om dom eftersom han vart med mig när vi testat hur man gör och så :)
Gick även till ica förut och köpte en dricka och lite godis som jag och Alfred stoppar i oss! Har inte ätit godis på över en vecka så det är jag värd! :)
Men nu ska jag fortsätta kolla lite kanske blir en bild om jag fattar mig på sen :)'
Ni får ha det bra, kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0