Måndag 3/1

hejsan nu är det den 3 januari och imorgon har jag och alfred ett år!
Presenten jag skulle köpa till han tog längre tid än väntat så den är inte klar än :/
Men blir att han får den några dagar senare! :)
Men idag ska jag iaf möta upp mamma senare och fixa lite med presenten och sen kanske jag ska träffa becca lite också innan dagen tar slut!
annars blir det bara att ta det lugnt! :)

Just det fixade ju lite blond slingor i håret igår man kan väl inte säga att håret blev blont utan det blev mera ljusare brun än vad det var förut! Så tänkte antingen göra det en gång till om någon vecka eller göra det hos fridören.

Känns också skit tråkigt att skolan börjar på måndag :(
Så ska praktiken börja på tisdag samma vecka tror ja :/
Vi ska igenkligen praktisera onsdag, torsdag och fredag men eftersom jag ska jobba på en bowlinghall så ville inte dom att jag skulle jobba fredag eftermiddag så det blir att jobba tisdag efetermiddag efetr skolan, sen onsdag morgon och torsdag morgon och vara ledig på fredag! Men det känns väldigt skönt det med att avra ledig på fredagar och vila upp sig lite :)


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0