varför alltid jag..

varför ska det alltid vara jag som råkar tappa mobilen i vatten :(
Hade mobilen i jackfickan (bröstfickan) dom som inte går att stänga, så var jag på donken och va på toa så skulle ja tvätta händerna och när jag skulle blåsa händerna torra på blåsmaskinen åkte mobilen ner i handfatet fullt med vatten :/
fick panik men den funkade lite men kronglade även :/
direkt när jag kom hem la jag den på elementet och den fungerar bara att tillbaka knappen inte funkar :/
men nu har jag stängt av den och plockat isär och hoppas den funkar bättre imorgon :)
hoppas den inte är helt död då bara :( den som inte ens var ett halv år :(
Men när den startade förut glädjes jag av söta sms jag fick av älsklingen så det gjorde mig glad igen :)
har världens bästa pojkvän :)
men nu ska jag sova :) godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0