bästa helgen på länge!

Hejsan denna helgen har vart hur grym som helst!
Ifredags efter skolan gick jag på stan med Linn och va hos frisören! :D
Sedan vid halv sju kom älsklingen till mig då vi fixade i ordning lite ma som vi åt innan lite folk kom till mig eftersom jag skulle ha förfest! :)
Bara massa underbara folk som kom! :D
Sedan vid halv nio gick vi iväg mot Linn eftersom hon hade inflyttningsfest! (Y)
Var riktigt roligt där :)
Vid halv ett tiden gick jag och älsklingen hem till han :)
Och i lördags (igår) var jag hos honom hela dagen och vi hade en lördags mys dag :) Mycket trevligt eftersom de va ett tag sen vi hade det på en helg, eftersom att jag jobbar en gång varje helg! men denna helgen va jag ledig:)
Nu ligger jag i sängen hos älskling och bara tar det lugnt :)
Ska försöka fixa min blogg så den blir lite snyggare någon dag också :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0