Lördag!

Hejsan, gårdagskvällen var otroligt rolig :)
Den startade vid fra då jag mötte bente och angelina på gamlestans för att köpa dricka!
Sen vidare till bente där de blev att gå ner i hennes källare och sedan vänta tills resten av brudarna kom :)
Vid halv sex tiden var alla samlade och vi startade med lite spel och sedan blev det bastun :)
Runt halv åtta tiden mötte jag upp affe lite snabbt och sedan tillbaka till tjejerna igen :)
Blev mera bastu för mig och bente eftersom dom andra tyckte de blev för varmt, blev lite kortspel sen igen och runt elva tiden drog vi hem till nillleför att fortsätta festen där :)
Men va hemma runt ett så det blev inte alls så sent så det va skönt! :)
Och vid två tiden frågade älskling om jag ville komma hem och sova hos han och självklart ville jag de :)
Så nu sitter jag hos honom och ska strax dra hem för att ha en skön hemmakväll med film och godis och bara ta det lugnt eftersom att imorgon åker jag iväg till sälen vid halv åtta :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0