Becca, Dans sen Älslingen

Hejsan hejsan igen!
Nu är det bestämmt vad jag ska göra idag!
Om några minuter komma Becca och hämtar upp mig och då bär vi oss iväg till mc donnalds och blir nog en tripp förbi apoteket med för måste köpa halstabletter för har skit ont :(
Sen blir det nog hem till älsklingen en stund innan jag ska dra iväg och dansa!
Första gången på denna terminen! (Y)
Efter dansen ska jag hem till älsklingen och sova där innan skolan börjar imorgon :(
Men kan säga att jag tycker detta är en väldigt bra avslut på sommarlovet 2010!

Tänkte med visa ett foto jag har på min vägg och på bilden är det jag och Alfred!
När vi hade vart tillsammans runt tre månader skrev han en så söt dikt till mig så det blev att sätta den i en ram och till en bild av oss två som togs efter vi vart tillsammans runt en månad.
Det syns inte riktigt vad det står nu när jag tog kortet emn det står :

Lisa du är som havet blått
lika vakert som ett slott
Det är du som får mitt hjärta att slå
det är du som får mig att bra må




Man kan ju inte mer än älska honom!
Snart är det åtta månader vi har varit tillsammans
och mycket längre ska det bli! Älskar dig enormt! (L)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0