tidigt?

hejsan hejsan tro det eller ej men klockan är kvart över 9 på morgonen och jag är klar vaken!
Sov hemma hos älsklingen inatt och eftersom att han skulle på ngn kurs så blev det att gå upp samtidigt som han typ.
Han gick upp 8 men sen när han durscha och så då låg jag kvar lite i sängen och sen gick jag upp halv nio!
Jag får panik för vi som skulle fota idag och nu när jag kollar ut genom fönstret så spöregnar det de totalt vräker ner!
Och då är man inte så sugen på att ta massa kort utomhus!
så vi får se hur det blir med det!
Måste även säga att jag är otroligt sugen på thaimat men nu ska jag strax dra hem till min syster efter jag duschat och gjort mig iordning oc precis utanför hennes hus finns världens godaste thaimat!
Blir nog till att köpa det idag!
Men nu ska jag iaf kliva in i en lång varm dusch eftersom att när jag cyklade hem i regnet blev det svin kallt och sitter fortfarande är och bara skakar.
Nu bestämde vi även att det inte blir någon fotodag idag :/
Men får se om det lugnar ner sig ikväl då kanske det blir några kort 'ändå! :)

Ni får ha det så bra så hörs vi om en liten stund! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0