Glömska mig!

hejsan hejsan nu är jag hemma från maten och filmkvällen!
Glömde helt av att lägga upp outfiten men det blev mina tajta blåa gina jeans och min svarta ACDC tröja!
Enkelt men snygggt!

Har även suttit och kollat igenom alla mina bilder på datorn och får många minnen i tankarna!
Allt från klassresan, resan emd torun till tyskland, bilder sen 7an och dom första bilderna med älsklingen!
Har haft så underbara minnen med pojkvännen och mina vänner och även familjen!
Man blir så glad av att bara kolla på dom! :)

Men nu blir det nog ngt avsnitt av dh och sedan sänegn för imorgon blir det nog fika hos syster, handlsista julklapparna och slinga håret! :) Fullt upp!
Ni får ha det bra

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0