Grym fredagskväll!

Hejsan hejsan nu har jag vaknat och fått i mig mat!
Igår blev det till att partajja!
Linn och Line kom till mig runt halv nio igår och då blev det till att gå ut i min brors rum och börja dricka lite och spela sanning och konsekvens.
Runt nio halv tio kom Alfred och Filip och då blev det fortsätta med olika spel! :)
Vid halv elva så drog vi oss iväg till parketten medans Alfred och Filipm mötte Olivia och dom drog till gabbes och sedan till  stadt!
Vi hade det skit kul på parketten och vi drog därifrån runt kvart i två och då  gick vi och ställde oss i kö till torggrillen men efter vi stått där i 20 min utan att ens komma fram i kön så skulle vi gå hem emn då ringde älsklingen och fråga om vi ville med på efterfest så jag drog med dom lite och sen gick jag Alfred och Emil hem till A.
Mysigt mysigt att sova brevid älskling! :)
Men eftersom han skulle åka iväg till sin mormor och morfar idag så tog jag mig upp och gick hem vis halv nio och de va lite trögt eftersom jag somnade runt halv sex!
Men när jag kom hem la jag mig i sängen och stensomnade till halv två!
Mycket skönt! :)
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt! :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0